Skip to content
niedziela, 26 października, 2025
Latest:
  • Salon kąpielowy w minimalistycznym stylu
  • Łużycka Office Park i Łużycka Plus z nowym właścicielem
  • Celebruj wyjątkowe chwile jesieni Fyrklövern CELEBRATION
  • Wystarczy jedna saszetka, czyli sposoby na odświeżenie wnętrz na każdą kieszeń
  • Rachunki za prąd i ogrzewanie bliskie 0 zł?
Przejmij scenę razem z Rockstar

Garaż to nie tylko brama

Aktualności i wiadomości prasowe: drzwi, bramy garażowe, automatyka, napędy, okna, rolety

  • garazowe.pl
  • Aktualności
  • Dom
  • Garaż
  • Budownictwo
  • Meble
  • Ogrzewanie
  • Łazienka
  • Wystrój wnętrz
  • Wiadomości Branżowe
Napoje energetyczne

Przejmij scenę razem z Rockstar

Opublikowano 5 lat temu: 12 kwietnia 202121 kwietnia 2021 garazowe.pl Przeczytasz w: 4 minut/y
https://drzwi.garazowe.pl/ › Napoje energetyczne
Przejmij scenę razem z Rockstar
Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią

Przejmij scenę razem z Rockstar
Warszawa, 21 kwietnia 2021 roku

Rockstar Energy Drink, marka napojów energetycznych, która w marcu 2020 roku dołączyła do portfolio PepsiCo, rusza z nową globalną strategią, obejmującą nowe pozycjonowanie oraz wprowadzenie nowego wzornictwa opakowań. Hasło kampanii „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób jednoznaczny określa kierunek działań pozycjonujących napój energetyczny. Wsparciem dla nowej strategii będzie szeroko zakrojona kampanią marketingowa.

Rozmowy z konsumentami z całego świata pozwoliły sformułować nową opowieść o marce Rockstar Energy Drink – to napój dla wszystkich, którzy nie boją się ciężkiej pracy, ponieważ dzięki niej są w stanie osiągnąć sukces. Składniki zawarte w Rockstar Energy Drink zapewniają energię, która motywuje do dalszych działań – nieważne, czy chodzi o wysiłek fizyczny, umysłowy, prace kreatywne, czy e-sport, ponieważ celem jest włożenie we wszystkie podejmowane działania 100% siebie i uzyskanie najlepszych rezultatów. Nowe hasło: „Rockstar. Przejmij scenę” w sposób typowy dla charakteru marki komunikuje wszystkie te wartości.

– Wszyscy mamy scenę, na której występujemy – to może być rzeczywista scena, ale też gra online, profil na Instagramie, a nawet trasa dostawy jedzenia na zamówienie, którą kurier pokonuje na rowerze. Ważne, że podejmujemy wyzwanie i realizujemy postawione przed sobą cele – powiedziała Dorota Surmaczyńska, kierownik marki w PepsiCo. – Aby je zrealizować potrzebujemy ogromnego zaangażowania i skupienia na tym, co dla nas ważne. A do tego potrzeba nam też energii, i właśnie tu wkracza Rockstar Energy Drink – dodała Dorota Surmaczyńska.

Napoje energetyczne Rockstar zawierają witaminy z grupy B, wyciąg z żeńszenia, taurynę, a także kofeinę oraz guaranę. Rockstar, poza wariantem oryginalnym (dostępnym w pojemnościach 250 ml i 500 ml), to także wiele znakomitych wersji smakowych. Wśród nich znajdują się: Rockstar Xdurance (500 ml oraz 250 ml), Rockstar Juiced El Mango (500 ml), Rockstar Juiced Passionfrutas (500 ml), Rockstar Punched Cotton Candy (250 ml) oraz Rockstar Punched Raspberry (250 ml). Nowa odsłona napojów energetycznych Rockstar zaskakuje ponadto całkowicie odświeżonym designem opakowań, przez co produkty zyskują na atrakcyjności w oczach konsumentów, a jednocześnie na lepszej widoczności na sklepowych półkach.

Wsparciem dla nowej strategii marki jest szeroko zakrojona kampania, która obejmuje m.in. spoty, które ukazują codzienny trud bohaterów w drodze na sam szczyt, ale też mniejsze wygrane w drodze do realizacji własnych marzeń czy codziennych celów. Wśród bohaterów znajdują się pracownicy biurowi, domowi twórcy muzyki, a także zaangażowani gracze komputerowi. Kampania zakłada szerokie działania digitalowe, współpracę z influencerami, jak również działania promocyjne w sklepach. Marka prowadzić będzie ponadto samplingi konsumenckie w wybranych lokalizacjach.

– „Jeśli chcesz coś zrobić dobrze, musisz wziąć sprawy w swoje ręce i przejąć dowodzenie” – podpowiada konsumentom Rockstar. Nasza kampania odwołuje się do tego przekazu, pokazując w materiałach reklamowych trud codzienności, ale też zaangażowanie i pasję. Bez względu na to, czy spędzamy wiele czasu na pracy biurowej, grając w gry komputerowe, czy tworząc w domowym studio wyjątkową muzykę, wszyscy potrzebujemy dodatkowej energii, aby móc realizować nasze cele i pasje – powiedziała Agnieszka Żałopa, starszy kierownik marki.

Za lokalizację strategii i spotów reklamowych odpowiada agencja Przestrzeń, dodatkowo odpowiadając za przygotowanie dedykowanych formatów digitalowych. Za zakup mediów odpowiada OMD Media Direction. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

***
O firmie PepsiCo
Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker, Tropicana oraz SodaStream, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2020 roku ponad 70 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.
W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach prowadzonej działalności.

Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

Bezpośredni link:
Przejmij scenę razem z Rockstar https://drzwi.garazowe.pl/przejmij-scene-razem-z-rockstar

#rockstar energy drink boom whipped strawberry #rockstar energy drink walmart #how many calories in a rockstar energy drink 500ml #rockstar energy drink manufacturer #rockstar energy drink ireland #rockstar energy drink zoominfo
  • ← Poranna toaleta, żeby doprowadzić się do „porządku” i szybka kąpiel, która przygotowuje do snu: Łazienka – witaj w królestwie domowego odpoczynku!
  • Nowe kolory lakierobejcy Tikkurila Valtti Plus Complete →
Ciekawe artykuły

Trendy rodzą się w nas – Interprint na Łódź Design Festival 2016

Trendy rodzą się w nas – Interprint na Łódź Design Festival 2016
Informacja prasowa Trendy rodzą się w nas – Interprint na Łódź Design Festival 2016 W świecie, w którym wszystko nieustannie się zmienia, przewidywanie przyszłych trendów […]

Ponad 1000 m2 kompletnego ocieplenia materiałami lidera rynku

Ponad 1000 m2 kompletnego ocieplenia materiałami lidera rynku
Komunikat prasowy Kraków, 30 października 2017r. Komfortowe ciepło i dobra energia w krakowskim Domu Dziecka Trwa termomodernizacja placówki oświatowo–wychowawczej dla matek z małymi dziećmi, której […]

Zgłaszanie wielu incydentów tego samego rodzaju to zaproszenie do kontroli

Zgłaszanie wielu incydentów tego samego rodzaju to zaproszenie do kontroli
Warszawa, 19.02.2019 r. Informacja prasowa Przedsiębiorcy nieustająco napotykają problemy w praktycznym stosowaniu przepisów RODO. Jak podaje UODO, wpłynęło do nich już ponad 3 tys. skarg […]

H+H Polska laureatem nagrody KREATOR BUDOWNICTWA ROKU 2020

H+H Polska laureatem nagrody KREATOR BUDOWNICTWA ROKU 2020
Firma H+H Polska po raz kolejny udowodniła, że partnerska współpraca jest fundamentem dobrych relacji – zarówno z kontrahentami, jak i z lokalną społecznością. Wyrazem uznania dla spójnej strategii działań, wyrażonej has

Styl skandynawski w kilku odsłonach

Styl skandynawski w kilku odsłonach
Łódź, 14 października 2019 Informacja prasowa Styl skandynawski w kilku odsłonach Styl skandynawski od kilku sezonów to numer jeden w aranżacji mieszkań i nic nie […]

Pastelowe królestwo. 4 kroki, aby upiększyć pokój malucha

Pastelowe królestwo. 4 kroki, aby upiększyć pokój malucha
09.03.2017 Łóżko z baldachimem, domek dla lalek, namiot na środku pokoju – dziecięce marzenia niewiele różnią się od tych, które miewają dorośli podczas planowania nowej […]

Design w geometrycznej formie

Design w geometrycznej formie
Design w geometrycznej formie Jak sprawić, aby łazienka nabrała wyjątkowego charakteru? Wystarczy zastosować wyrazisty akcent, który przykuje uwagę i doda elegancji. W tej roli świetnie […]

Urządź kuchnię idealną – sprawdzone sposoby

Urządź kuchnię idealną – sprawdzone sposoby
Informacja prasowa Warszawa, 3 stycznia 2018 roku Jak stworzyć przestrzeń, w której gotowanie będzie przyjemnością? W jaki sposób sprostać wyzwaniu, które wymaga połączenia rozwiązań praktycznych […]

Ochrona danych osobowych podczas ferii

Ochrona danych osobowych podczas ferii
Warszawa, 25 stycznia 2018 r. Podczas wyjazdu zimowego warto zadbać o bezpieczeństwo swoich danych osobowych. W jaki sposób można zabezpieczyć się przed niebezpieczeństwami związanymi z […]

Trendy w kuchni – wielki powrót emalii

Trendy w kuchni – wielki powrót emalii
Informacja prasowa FLORINA 7 sierpnia 2018 r. Trendy w kuchni – wielki powrót emalii Co warto wiedzieć o naczyniach emaliowanych Niegdyś były podstawowym wyposażeniem niemal […]
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Przejmij scenę razem z Rockstar
Październik 2025
P W Ś C P S N
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« Lis    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
    szkolenia norweski, nauczyciel norweskiego, tłumaczenia szkolenia norweski, nauczyciel norweskiego, tłumaczenia szkolenia norweski, nauczyciel norweskiego, tłumaczenia
jak zrobic brame garazowa, testing\\, jak zrobić drzwi garażowe, testing\||DBMS_PIPE RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98) 15)||\, testing-1 waitfor delay \0:0:15\ --, testing0\XOR(if(now()=sysdate() sleep(15) 0))XOR\Z, brama garażowa uchylna jak zrobić, testing, jak zrobić bramę uchylną, projekt garażu pdf
testing, testing\\, testing\||DBMS_PIPE RECEIVE_MESSAGE(CHR(98)||CHR(98)||CHR(98) 15)||\, testing-1 waitfor delay \0:0:15\ --, testing0\XOR(if(now()=sysdate() sleep(15) 0))XOR\Z, projekt garażu pdf, jak zrobic brame garazowa, jak zrobić drzwi garażowe, jak zrobić bramę uchylną, brama garażowa uchylna jak zrobić
Tagi
ArmacellArteBostikBudownictwoDen BravenDobroplastDom, LIFESTYLEGuardianH+HInvenajakjestlampyLibetnieNowodvorskiNowodvorski LightingorazRosanerowineo
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.