Informacja prasowaWarszawa, 13 stycznia 2020 r.InventionMed w 2019 pozyskał ponad 20 mln złotych dotacjiInventionMed, technologiczna spółka z branży medycznej w minionym roku pozyskała środkina rozwój swoich projektów o ł
Branża telekomunikacyjna spodziewa się pierwszych komercyjnych zastosowań sieci 5G w latach 2020-2021 – wynika z raportu „Operatorzy dzielą się nadziejami i obawami branży: od kosztów energii po transformację związaną z p
Warszawa, 26 października 2020Otwarta współpraca, czyli usługi delivery zaangażowane społeczniePierwsza fala pandemii na całym świecie podkreśliła znaczenie usług delivery dla zachowania bezpiecznego dystansu, jak i codzie
Informacja prasowa, Warszawa, luty 2021Rusza oferta akcji producenta medycznej marihuany Crowdfundingowa emisja CanPoland SA wystartuje już 9 lutegoKwotę 4,4 mln zł chce pozyskać od inwestorów społecznościowych łódzka firma
Warszawa, 25 lutego 2021 r.Informacja prasowa„Office to go” i elastyczne rozwiązania. Tak zmienia się rynek biurowyMiniony rok wywrócił do góry nogami niemal każdy aspekt naszego życia. Ogromne zmiany można także zaobse
Wnętrza z pazurem – zwierzęce motywy w czterech ścianach Cętki na poduszce, łatki na fotelu, miękkie futro na podłodze i poroże nad kominkiem… nie, nie jest to opis zakamarków „myśliwskiej chaty”, a elementów napra
Informacja prasowa, 3.02.2017Kolekcja Rawline Scala – wykładziny inspirowane klasycznymi tkaninami EGE, duński producent wykładzin dywanowych wprowadził do swojej oferty nową kolekcję – Rawline Scala. Wyróżniają ją
Akcesoria łazienkowe Mokko: modne, ekologicznei produkowane w PolsceAkcesoria Deante Mokko to wyjątkowa biżuteria dla wnętrza. Podkreślają styl, nadają aranżacji spójność i niepowtarzalny wyraz. Satynowoczarne dodatki MOKK
O smogu mówi się najgłośniej w sezonie grzewczym, kiedy to stężenie szkodliwych substancji w powietrzu jest najwyższe. Jednak w wielu polskich miastach zalecane przez WHO poziomy zabójczych cząsteczek przekroczone są równie�
Armatura Kraków, jeden z najważniejszych polskich producentów armatury, przechodzi rebranding. Z okazji 95-lecia marki poszerzono asortyment i opracowano nowe logo, pokazujące, że firma odważnie patrzy w przyszłość, nie odcina